2012-08-13

25周年

顔にBTと書いてライブに行きたい気分だったり。。
 The guitarist of the band often draw "B-T" on his cheek. I drew it on my cheek in this picture.


中学生の頃(1990年代初め)、BUCK-TICKのファンでした。
若い方ですとBUCK-TICKって何?という方もいらっしゃるかも。
日本のロック、ビジュアル系と言われているバンドです。
最近再びハマってます。

20年くらい彼らの事は忘れてしまっていたのですが、
最近どういうきっかけだったかyoutubeで見かける機会がありました。

ずっと続けていた事にびっくり!
25年間も同じメンバーでってすごいですよね!
なんだか感動してしまいました。
しかも皆今もかっこいいじゃないか〜。

ライブ行っちゃおう〜!

---

Do you know about BUCK-TICK?
It's a Japanese Rock(or Pop) group.
I don't care what genre they are said about their style.

I'm a fan when I was a junior high school student.
It's over 20 years ago.
Recently, I watched their performance on youtube by chance.
I was very surprised that they still played and still cool!
I was impressed.
This year is their 25 years anniversary.
It's great that they has kept original members of the band.
They gave me energy.

I especially like the vocalist, Atsushi Sakurai.
He is a very beautiful man.

I should go to their live!